Za chwilę mija pięć lat od kiedy powstał pomysł na założenie Książki Kupuję Kameralnie na Facebook.com. Przez ten czas w moim życiu zmieniło się WSZYSTKO, ale zawsze znajdowałam chwilę, żeby lepiej lub gorzej zajmować się tematem małych księgarń w Polsce. Kilka z nich przepadło, ale cały czas powstają nowe. Cały czas bowiem są ludzie (szaleni!), którzy uważają, że książka to nie „towar”, a księgarnia to nie „sklep”. Zwiedziłam z aparatem kilkanaście księgarń, chciałabym odwiedzić wszystkie. Mam nadzieję, że kiedyś czas i pieniądz mi na to pozwolą. Na razie wirtualnie zbijam piątkę z właścicielami i pracownikami wszystkich cudownych miejsc, które mam „na mapie”.
Dzięki życzliwości „lubiących” na FB, którzy proponują cały czas nowe punkty na mapie i pisarzy, którzy wsparli mnie swoim autorytetem (Wit Szostak! Kuba WojtaszczykSylwia Chutnik! Sławomir Shuty! Łukasz Zaranek! Jakub Szamałek!) mamy już blisko 140 miejsc do których warto zajrzeć i ponad 5 000 przyjaciół na FB.

Dziękuję!
Anna Karczewska

2 thoughts on “Mapa kameralnych księgarń w Polsce

Skomentuj

